wtorek, 16 maja 2017

Jubileusz

Ekspresowe pudełko z okazji 45 rocznicy ślubu.
Wieczorem, w niedzielę, dzwoni babcia, że pudełko by chciała. Takie na rocznicę, dla sąsiadów. Ładne, do tego bukiet z rafaello... no i na jutro, tak żeby przed obiadem złożyć im życzenia. No i jak tu babci odmówić? Dłubałam do oporu, wydłubałam taki box :)

Szczerze mówiąc, kiedy zobaczyłam te papiery w kwiaty w pracach koleżanek, koniecznie chciałam je mieć. W końcu zamówiłam, dostałam... i nie wiedziałam, co dalej. A teraz ten kwiatowy papier to jeden z moich faworytów, zwłaszcza pudełkowych :)





Ostatnio sporo wycinam i składam, a nie mam czasu wrzucać zdjęć. W związku z tym zaprzyjaźniłam się z instagramem, który nie wymaga tylu zabiegów, co blog. Zapraszam więc i tam, często znacznie wcześniej zobaczycie coś nowego :)

https://www.instagram.com/wiosennaszkatulka/


3 komentarze:

  1. Przepiękne pudełko :) Świetny pomysł na te piękne papiery :) Ja najczęściej wykorzystuję stronę z deskami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Spisalas sie znakomicie. W tak krotkim czasie powstalo sliczne pudelko!

    OdpowiedzUsuń