środa, 11 grudnia 2019

Odrobina świąt

Na blogach święta rozgościły się już na dobre :)

U nas dopiero wszystko się zaczyna.

Powstało kilka prostych, świątecznych karteczek do przedszkola. Postawiłam na prosty wzór, craftowy papier i wstążki. Kartki oddaliśmy na świąteczny jarmark przedszkolaków. I właśnie tą myślą kierowałam się wybierając tak prostą formę: żeby mój mały przedszkolaczek też mógł mieć swój wkład w te kartki.

Dzielnie wycinał choinki (sizzix dla trzylatków to fenomen, fascynacja totalna i nieopisana radość z wyciągania gotowej wycinanki :D), a potem sklejał na kosteczkach 3d. Zrobiliśmy ich kilkanaście. Różniły się szczegółami, nie było dwóch identycznych :)





Młody był z siebie niezwykle zadowolony :)

W tym samym stylu zapakowaliśmy też prezent dla babci. Pudełko, a w środku zdjęcia mojego małego podwykonawcy z fotograficznej sesji świątecznej. Taki mały upominek, ale młody człowiek był z siebie bardzo dumny, że tak wiele pracy wykonał samodzielnie :) 


A tym zajmowałam się w ostatnich dniach ;)
Cały ogródek foamiranu!


13 komentarzy:

  1. piękna ta prostota i cudownie świąteczna. O kurczę, jaka cudowna, ogrodowa produkcja ;o)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki! Brawa dla małego artysty :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne prace :) brawo mama i synio :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne karteczki! Takie proste są najlepsze :D I brawo dla maluszka :DDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne!!!
    W Wigilię Bożego Narodzenia
    Gwiazda Pokoju drogę wskaże.
    Zapomnijmy o uprzedzeniach,
    otwórzmy pudła słodkich marzeń.
    Niechaj Aniołki z Panem Bogiem,
    jak Trzej Królowie z dary swymi,
    staną cicho za Twoim progiem,
    by spełnić to, co dotąd było snami.
    Ciepłem otulmy naszych bliskich
    i uśmiechnijmy się do siebie.
    Świąt magia niechaj zjedna wszystkich,
    niech w domach będzie Wam jak w niebie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Super karteczki, wspaniały pomocnik :)

    OdpowiedzUsuń