poniedziałek, 30 grudnia 2019

Coś nowego na koniec roku


Witam Was w ostatnich dniach tego roku!

Dzisiaj będzie nieco odmienny wpis, taki powiedzmy twórczo-prywatny :)

Ostatnio sporo składam, ale nie robię zdjęć. Czas jest wyjątkowo mało sprzyjający - telefon zjada kolory, a zanim zdążę sięgnąć po aparat, prace znikają. 

Dla zimowych koleżanek-solenizantek przygotowałam serię kartek w bardzo podobnej formie. Złoto, brązy i beże oraz urodzinowy wykrojnik - przypadkiem zauważony podczas świątecznych zakupów w hurtowni papieru. Zrobiłam sobie prezent i zaopatrzyłam się bez zastanowienia.


Kartka plus drobny upominek ze słodkościami to chyba przepis na uśmiech :)


Dla małego Jasia wybuchowe pudełko z misiami. 



Bazą jest piękny, delikatny papier i turkus, który mieni się w świetle... ale musicie uwierzyć mi na słowo, bo na zdjęciach absolutnie tego nie widać. Uwielbiam ten kolor. Jest intensywnny, ale przyjemny i niesamowicie świetlisty. Pięknie błyszczy :)


W trakcie składania jest jeszcze album, który tworzy się bardzo powoli i z mozołem, ale już zmierzam w stronę okładki :)


W warsztacie czeka na mnie jeszcze ledwo rozpoczęty "zestaw powitalny" z okazji narodzin Jagusi, kartki urodzinowe dla dzieciaczków i kartka z okazji 60 urodzin. Nie wiem, kiedy zdążę z tym wszystkim :D

* * *

A teraz część prywatna, nietwórcza - coś na deser w ramach minionych świąt :)

Mam nadzieje, że spędziliście je pięknie i będziecie je miło wspominać.

U nas było spokojnie i leniwie. Wigilię i pierwszy dzień spędziliśmy z rodziną. Drugi dzień spędziliśmy w trójkę na kanapie, z kawą i pod ciepłym kocem. No, może nie wszyscy na kanapie, ale o tym poniżej ;)

Dreptaliśmy do południa w piżamach, a pierniczki sukcesywnie znikały. Idealnie!


 

Podłogę zagarnęła infrastruktura kolejowa. Młody Człowiek owinął torami całą przestrzeń, a kolejowa ekspansja opanowała cały salon. Chcąc nie chcąc, utknęliśmy z mężem na sofie... i bez wyrzutów sumienia mogliśmy oglądać filmy, podczas gdy młody kolejarz szalał w swoim świecie. Przewoził pasażerów, towary, a od czasu do czasu doprowadzał do małej katastrofy, bo nie zdążył przestawić obrotnicy. Totalnie pochłonięty swoimi sprawami :)


A jak Wasz świąteczny czas?
Mam nadzieję, że był wspaniały!

Tymczasem życzę Wam wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

* * *

Zapraszam Was też na konto na instagramie - do zobaczenia w Nowym Roku!

24 komentarze:

  1. Piękne karteczki i pracowity grudzień :-) Wszelkiej pomyślności dla Ciebie i całej rodziny w nadchodzącym 2020 roku :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję! i również przesyłam życzenia wszystkiego wspaniałego! :)

      Usuń
  2. Przepiękne prace, bardzo podoba mi się boxik. Pierniczki wyglądają bardzo smakowicie:)
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Próbuję też od kilku dni dołączyć do Obserwatorów i nie umiem, coś jest zablokowane??
      Do siego Roku :)

      Usuń
  4. oj, tutaj aparacik sprawił się znakomicie, bo ta żółta wstążka to tak nasycona kolorem, że cudownie się na to patrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne prace, zachwyciła mnie pierwsza karteczka - niezwykle efektowna i elegancka.
    Szczęśliwego Nowego Roku życzę całej rodzince!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne prace. Szczęśliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kartki i wspaniale spędzone święta, przede wszystkim rodzinnie. Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne prace! Fantastycznie spędziliście Święta, spokojnie i szczęśliwie, i tego życzę Wam w Nowym Roku: szczęśliwości i spokoju :DDD

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomyślności w Nowym Roku !

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne prace, beż i złoto sprawdza się doskonale :)
    Powodzenia w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne pracę!! Jedna leci nawet do mojego miasta Jasła 🙂 chociaż nie do mnie😁
    Wszystkiego najlepszego w Nowym roku 🍷🍷🍷

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczne prace ten słoiczek jak ładnie wyglada :) szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kartki, pudełeczko, album! Piękne prace.
    Tylko pozazdrościć pasji Młodemu. Mam 4 wnuków i trudno mi sobie wyobrazić, żeby potrafili zająć się jakąś zabawką dłużej niż kilkanaście minut.
    Życzę pomyślnego 2020 roku:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe prace!!!
    Święta i Nowy Rok minęły u mnie w spokojne, rodzinne atmosferze. Podobnie jak u Ciebie. Również życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne prace, niesamowicie podoba mi się urodzinowa w złocie :)
    Najlepszego w 2020 roku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesteś bardzo utalentowana, z karteczek zrobić takie cudeńka to jest talent.😊

    OdpowiedzUsuń